вторник, 23 декабря 2014 г.

PAKARTOTINIS REIKALAVIMAS dėl dezinformacijos paneigimo




KLAIPĖDOS MIESTO SAVIVALDYBĖS TARYBOS
NARYS

LIETUVOS RYTO TELEVIZIJOS
DIREKTORIUI
Gedimino pr. 12A, 01103 Vilnius


2014-12-22
Nr.
(        )
Į






Pareiškėjas:
Viačeslav Titov,


Korespondenciją siųsti adresu:

Viačeslav Titov
    Politinė partija „Lietuvos rusų sąjunga“
Taikos pr. 78, LT-93199 Klaipėda
Tel. +370 69931026;


PAKARTOTINIS REIKALAVIMAS
dėl dezinformacijos paneigimo
2014 m. gruodžio 22 d.
Klaipėda


2014 m. spalio 2 d. reikalavimu Nr. (1.27.)T5-16 kreipiausi į Lietuvos ryto televizijos direktorių reikalaudamas paneigti 2014 m. rugsėjo 16 d. reportaze parodytą dezinformaciją, tačiau iki šiol ne tai, kad paneigimo- jokio atsakymo iš Jūsų aš negavau.
Pakartotinai siunčiu Jums reikalavimą paneigti 2014 m. rugsėjo 16 d. parodytą dezinformaciją, nes šis parodytas reportažas deskridituoja mane, apjuodino mano vardą bei įtakoja mano reputaciją. Taip pat šiuo reportažu remiasi kiti viešieji asmenys ir juodina mano vardą savo komentaruose (kaip pvz., straipsnis patalpintas informaciniame portale www.delfi.lt http://www.delfi.lt/news/daily/lithuania/pasiryzo-irodyti-kad-rusija-tikrai-teroristine-valstybe.d?id=66580432) dėl kurio aš jau kreipiausi į kompetetingas institucijas.
2014 m. rugsėjo 16 d. reportaze, kuris buvo paremtas mano interviu, informacija visuomenei buvo pateikta šiurkščiai pažeidžiant Lietuvos Respublikos visuomenės informavimo įstatymo reikalavimus, todėl reikalauju nedelsiant paneigti 2014 m. rugsėjo 16 d. reportaze parodytą dezinformaciją ir į mano pakartotinį reikalavimą atsakyti man raštu nurodytu adres.
Visa išsami informacija apie 2014 m. rugsėjo 16 d. reportaze parodytą dezinformaciją yra išdėstyta mano 2014 m. spalio 2 d. reikalavime Nr. (1.27.)T5-16, kurio kopiją pridedu prie šio pakartotinio reikalavimo.

Pridedama:

  1. 2014 m. spalio 2 d. reikalavimo Nr. (1.27.)T5-16 kopija.

Pagarbiai,
Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos narys
Viačeslav Titov

Комментариев нет:

Отправить комментарий