вторник, 5 марта 2013 г.

PRETENZIJA



UAB "Vakarų ekspresas"
M.Mažvydo al. 3, Klaipėdos m., LT-92131



2013-03-04
Nr.
 (1.27)-T5-18
Į




Dėl 2013 metų kovo 1 d. „Vakarų Ekspreso“ numeryje (Nr. 49(6312)) pasirodžiusio Mindaugo Milinio straipsnis „Kas kursto tautinę nesantaiką?“


PRETENZIJA
Klaipėda
2013-03-04

Gerb. p. direktoriau ir vyr. redaktoriau G.Tomkau,

Šių metų kovo 1 d. „Vakarų Ekspreso“ numeryje (Nr. 49(6312)) pasirodė Mindaugo Milinio straipsnis „Kas kursto tautinę nesantaiką?“
Straipsnyje autorius klaidingai interpretuoja mano žodžius bei pateikia melagingą informaciją. Kaltinimas, kad mano veikla grindžiama Rusijos institucijų instrukcijomis, nėra pagrįstas jokiais faktais. Prašau Jūsų pateikti duomenis apie asmenį, kuris teigia, jog partijos būstinėje buvo pakabintas Rusijos Prezidento V. Putino portretas, raštiškus šio fakto įrodymus arba oficialiai paneigti šį šmeižtą PIRMAJAME dienraščio puslapyje (nes melaginga informacija pasirodė būtent tame puslapyje) bei laikraščio interneto portale, o taip pat tuose šaltiniuose, kuriuose pasirodė ši informacija dėl Jūsų kaltės. Priešingu atveju aš pasilieku sau teisę kreiptis į atitinkamas LR institucijas, kadangi šis šmeižtas kenkia ne tik mano kaip politiko įvaizdžiui, bet ir žemina mano asmeninį orumą.


Pagarbiai

Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos narys                                              Viačeslav Titov

Комментариев нет:

Отправить комментарий